Translate

sobota, 19 kwietnia 2014

Wielkanocne klimaty

Witajcie... Jak zawsze ostatnio w niedoczasie, jednak postanowiłam zdążyć  przed Wielkanocą i pokazać co nieco na temat... Dużo się ostatnio działo: przeprowadzka pracowni, Ręki Dzieła Fest, warsztaty... Bloga zaniedbałam i nawet nie zauważyłam, że stuknęła mi pierwsza rocznica! Obiecałam (na razie sobie) zorganizować pierwsze w życiu i jednocześnie urodzinowe candy, ale o tym po Świętach...

Dzisiaj trochę jajek, drewnianych zawieszek świąteczno-wiosennych. Technika to oczywiście decoupage. Większość z nich już jest "w świecie" - część sprzedałam na kiermaszu, część rozdałam, a pozostałymi udekorowałam dom.
Żeby nie było, że szewc bez butów chodzi :)

Życzę Wam wiele radości, mocy, dystansu, oddechu od codzienności i zdrówka, zdrówka, zdrówka!!
I idę do kuchni - mam jeszcze ambicję zrobić sernik i mazurek... ;)
Kacha

Jajka drewniane

Jajo gęsie z suszonymi bratkami



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz